Sjukling mys

2011-12-09

Jag har inte glömt bort er och jag lever fortfarande. Min lilleplutta är sjuk :( Hon låg däckad hos mig igår kväll med feber och då fanns absolut ingen lust till bloggen. Idag är hon feberfri, iaf än så länge men hon är tröttare än vanligt och låter tung i näsan när hon andas så idag blir det en dag med bara massa mys hemma. Det var skönt att gå upp på morgonen idag och se stormen som fick en att känna att det var en bra dag för hemma mys. Nu ligger snuttan här bredvid mig i soffan och myser och så ska vi fortsätta. Jag hoppas att ni får en bra dag!



Alva i sin fina fåtölj som hon fått av mormor i inflyttnings present

Kommentarer
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Skönt att hon mår bättre o hoppas att det bara blir bättre också, så att febern inte kommer tillbaka! Kram kram <3

Inlägget kommenterat 2011-12-09 klockan 12:21:25
Postat av: pia

Vilken härlig bild. Hoppas Alva kryar på sig. kram

Inlägget kommenterat 2011-12-11 klockan 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0