Jul, jul, jul

2011-12-17

Vart man än vänder sig så är det jul, det är pynt, ljus och tomtar och på bloggarna är det underbara mysiga jul bilder och bakgrunder så jag kunde ju inte vara sämre jag ;P Det fick komma in lite rött här på bloggen så att det även här finns lite julstämning. Mysigt om du frågar mig! Den fina bakgrunden har min duktiga systerdotter Becca gjort, fick sno den av henne :)





Imorgon blir det även lite julstämning här hemma, då ska julskinkan griljeras och morotslådan ska göras. Men, jag har inte bestämt om jag ska ta fram granen (plast) eller inte. Det kan ju vara mysigt att kunna lägga julklapparna under granen när dom är inslagna och det blir ju faktiskt lite juligare eller hur man ska säga. Jag kan verkligen inte bestämma mig så jag vänder mig till er. Hur ska jag göra, ta fram eller inte?

Kommentarer
Postat av: B E C C A

Ta fram! :D

Inlägget kommenterat 2011-12-17 klockan 22:40:55
URL: http://beccajonsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ta fram!!;-) det gjorde jag redan första advent;-)...kram

Inlägget kommenterat 2011-12-18 klockan 10:08:06
URL: http://www.gelisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0