Hemma mys

2011-12-02

God morgon! Säger jag från min sköna soffa i mina sköna nya tofflor, dom ger mig värme och så är dom fina :) Idag ska jag och Alva bara vara hemma och mysa. Jag hade tänkt att vi skulle gått till öppna förskolan till klockan 9 men jag såg igår att dom har stängt idag :( Dom har ofta stängt på fredagar och det brukar vara dom fredagar som vi kan gå dit, trist. Vi blir iaf hemma och jag har lite julfix att stå i och jag hoppas på att hinna med det. Vid 14-15 tiden ska vi möta upp Alvas fina gudmor Therese i centrum för att handla fredagsmys och sen blir det en riktig tjejkväll med gotti gott och Idol, åh vad jag ser fram emot det!

Hoppas att ni får en toppen fredag!



Myyyyyysss

Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Jag vill också ha nya mystofflor, vi har så satans kallt på golvet! Härligt med tjejkväll!:)

Inlägget kommenterat 2011-12-02 klockan 11:05:33
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Mormor

Ha en trevlig kväll! Här känns det lite tomt efter er flytt...

Inlägget kommenterat 2011-12-02 klockan 15:22:57
Postat av: Bodypalace

Ja dom såg mysiga ut =) fina var dom också med sina röda färg nu när det är juletid

Inlägget kommenterat 2011-12-02 klockan 16:00:30
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: pia

Ser riktigt gosiga ut. Fin färg nu till jul

Inlägget kommenterat 2011-12-04 klockan 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0