God Jul

2011-12-24

God morgon denna julafton 2011. Detta året blev inte Julafton som jag tänkt mig men jag får ju spendera den med världens underbaraste tjej. Det är väldigt mycket känslor just nu både positiva och negativa men humöret hålls uppe tack vare världens underbaraste tjej. Jag gör det till det bästa jag kan för Alva även om hon inte förstår så känns det bättre för mig. Jag har alltid älskat julen och det är en tid för glädje och jag trodde det skulle vara den lyckligaste tiden i mitt liv just nu. Oj så fel jag hade!

Jag vill iaf önska er, mina vänner, min familj och mina läsare en riktigt God Jul! Ta hand om varandra! Kram

          


Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

God jul gumman. Hoppas dagen blir så bra den kan bli. Jag är ledig i mellandagarna om du vill ses nått. Massa kramar till dig och Alva.

Inlägget kommenterat 2011-12-24 klockan 08:01:55
Postat av: Sara, mamma till Charlie

God jul till er vännen, hoppas helgen blir fin trots allt dumt.



Kramar

Inlägget kommenterat 2011-12-24 klockan 08:07:22
URL: http://sarasland.com
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

God Jul på er med mina fina vänner! <3 Hoppas att dagen och hela helgen skänker er mycket glädje och lycka! Även om det känns tungt så vet ni att ni är älskade! Många varma kramar från Gotland!

Inlägget kommenterat 2011-12-24 klockan 08:48:33
Postat av: Therese Löf

Massa kramar till dig och god jul.<3

Inlägget kommenterat 2011-12-24 klockan 09:49:58
Postat av: Mormor till Alva

Vi får ha en skön julhelg tillsammans i alla fall, det är så himla roligt att ha en ny medlem i julfirandet, snart ses vi!

Inlägget kommenterat 2011-12-24 klockan 10:58:20
Postat av: Tina - Minnas mamma

God jul vännen ♥

Inlägget kommenterat 2011-12-25 klockan 21:07:55
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Gör jag alltid hjärtan i mina kommentarer till dig? Den tanken slog mig nu, är det så? Hahah. Så kan det gå ibland :) I alla fall.. God jul, med eller utan hjärtan!

Inlägget kommenterat 2011-12-25 klockan 21:09:00
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: pia

Hoppas ni får en fin julafton ändå. Kram Pia/Åke

Inlägget kommenterat 2011-12-25 klockan 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0