Trötter

2011-08-11

Jag förstår inte riktigt vad det är som händer just nu men jag är så himla trött hela tiden. Jag kämpar med att hålla mig vaken på kvällarna, iaf till kl 22, då känns det ok att gå och lägga sig. Det kanske är luften här hemma hos min mamma eller så kanske det helt enkelt är så att man slappnar av på ett annat sätt än när man är hemma. Här har jag ju inga direkta måsten förutom att ta hand om Alva och det gör jag så gärna :) Bloggandet har inte heller prioriterats för jag orkar helt enkelt inte sitta vid datorn, men ett litet inlägg hinner man väl med medans man väntar på att klockan ska bli 22...

Idag var jag och Alva i Farsta och åt lunch med Linda och hennes lille Liam. Alva fick en present också, en klänning från Kappahl som jag har tittat på, och ett par rosa strumpbyxor i storlek 74. Det känns som att det är ett tag kvar tills Alva kommer kunna ha dom eftersom hon fortfarande har storlek 56 men det är ju bra att ha för i dom storlekarna har vi inget än. Efter lunchen gick vi runt lite i centrum och små shoppade och jag köpte hårbandet som jag tidigare sett på H&M i Farsta och nu kunde jag inte låta bli, vill inte ångra mig igen om jag inte köper det. Jag köpte ett par jeans leggings till Alva också och en body från Cubus. Hon kommer bli så tuff i höst!

Imorgon kommer en av mina systerdöttrar hit och ska hjälpa min mamma att rensa klädkammaren och jag ska väl också hjälpa till med det i den mån jag kan med tanke på Alva. Men det är lite byteshandel här för nästa vecka kommer min mamma hem till oss och passar Alva så att jag kan rensa vår klädkammare. Det behövs kan jag tala om!

Nej nu är klockan snart 22 så nu blir det tandborstning m.m. Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0