In till stora staden

2011-08-03

God morgon!

Idag ska jag och Alva
åka in till stan. Jag ska fixa mina naglar och sen ska jag försöka hitta ett par skor tills på lördag. Helst skulle jag vilja ha ett par vita pumps med inte allt för hög klack, men det känns som att det är svårt just nu. Jag kan tänka mig vita ballerionor också men dom måste vara lite finare än bara vanliga. Ja som sagt det är inte lätt när man vet vad man vill ha men ändå inte. Men huvudsaken är att dom passar till klänningen. Jag tänkte ta mig till feetfirst där det finns många skobutiker i samma hus så letadet blir lite begränsat iaf. Sen vill jag gärna hitta ett vitt hårband till Alva också som hon kan ha på lördag, det skulle vara fint till hennes klänning.


Min klänning


Och Alvas klänning
 
Framsida                                                                      Baksida

Ha en bra dag och önska mig lycka till! Kan behövas :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefina klänningar!

Inlägget kommenterat 2011-08-03 klockan 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0