God dagens

2011-08-26

Igår var en sjuuukt jobbig dag!! Jag och Alva flyttade hem till min mamma. Det är bara tillfälligt och jag är sååå glad att den mamman som är min, är min. Hon ställer alltid upp för mig och det är jag så himla tacksam över!

Jag och Alva befinner oss nu då på den södra sidan av den stora staden och kommer nog att hålla oss här medans vi bor här. Idag kommer iaf min underbara och fina vän Sara och hennes gladfis Charlie till Farsta för att träffa oss. Jag och Alva ska visa dom mina hemtrakter och det ska faktiskt bli riktigt skoj! Risken finns att det blir lite shopping också :P

Nu har min fina mamma fixat frukost så nu ska den intas. Ha en bra dag mina vänner!



Min fina mamma


Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Din nya header är underbar. Kärleken syns så tydligt:). Din mamma verkar vara en väldigt fin mamma. Kram

Inlägget kommenterat 2011-08-26 klockan 10:26:08
Postat av: Josefine

Kram till er, hoppas allting löser sig!



Har ni haft dop ännu? :)

Inlägget kommenterat 2011-08-26 klockan 11:24:53
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com
Postat av: Sophia - mamma till Melvin

Du e världens starkaste Johanna! <3



Massa kramar till Alva från Melvin

Inlägget kommenterat 2011-08-27 klockan 06:42:19
URL: http://liivetsomtre.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Styrkekramar från oss! <3

Inlägget kommenterat 2011-08-27 klockan 08:34:52
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Therese hellman

Du är så stark gumman. Om man nu ska hitta nått posetivt så bor du och skrutt närmare mig nu ;) tänker på dig hela tiden!

Inlägget kommenterat 2011-08-27 klockan 10:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0