Alldeles för mycket

2011-08-24

Hej på er!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja
eller hur mycket jag orkar berätta för tillfället, men det är lite saker på gång här och det är därför som det inte har blivit någon uppdatering heller, jag har inte orkat helt enkelt.

Jag kan ju börja med att säga att min älskade underbara nöjda bebis inte är så nöjd längre. Hon har en tand på väg och är vääääldigt kinkig! Hon har fått en dos alvedon nu till natten och har iaf somnat och jag hoppas att hon kan sova några timmar. Skruttan ♥

Vi var ju på bvc i tisdags och vägde Alva och lilla smalisen hade gått upp 530 gram på 14 dagar! Hon är snart min lilla knubbis ;) Nej men jag tycker att det är så skönt att hon går upp som hon ska. 

Sen är det lite saker som händer här inom familjen så det kommer att bli lite ändringar här på bloggen också men jag vet inte om jag kommer att berätta om det som händer eller om det bara kommer att slinka in här och där och ni kommer väl att förstå så småningom. Ja vi får se helt enkelt.

En stor grej iaf som händer, och det är inget positivt det jag pratar om, men det är iaf att vi valt att ställa in dopet på lördag, eller jag har typ bestämt det för att jag, känslomässigt inte orkar pga det som händer oss just nu.


Jag och min älskade lilla AlvaPuss på dig min underbara dotter


Kommentarer
Postat av: Therese hellman

Vi älskar dig söt och finns här för dig och vår fina skrutt. Puss

Inlägget kommenterat 2011-08-24 klockan 21:43:32
Postat av: Anita - mormor till Alva

Mina fina tjejer! Den bilden ska vi ha förstorat och i svarvitt, så himla fin! Och allt kommer att ordna sig. Kram:)

Inlägget kommenterat 2011-08-24 klockan 23:14:11
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Vi finns också här, det vet du. Du är den finaste! KRAM

Inlägget kommenterat 2011-08-25 klockan 09:22:26
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0