Åååh vilken härlig dag!!

2011-08-19

Jag och Alva mötte upp Sara och Charlie vid tåget vid 10.20 och åkte in till stora staden där vi mötte upp Elin. Vi gick till Panduro där jag köpte strössel och ett sidenband till Alvas dop. Sen gick runt i alla möjliga affären och jag och Sara var som tokiga med våra kuponger på H&M, Lindex och Kappahl och inte nog med det så hade dom ju 20% rabatt på Parvel på Åhléns. Det blev riktig höst shopping till bebisarna och både jag och Sara var super nöjda med dagens fynd.

Stackars Elin som fick hänga med 2 shopping tokiga mammor hela dagen! Men vi var faktiskt och åt lunch och fikade också och hann ju prata lite mellan bebismatning, blöjbyten och vaggningar. Det blir ju inte samma sak längre när man träffar vänner som inte har barn, min dag kretsar numera runt Alva och så kommer det att vara ett bra tag framöver och jag är jätteglad om mina vänner utan barn fortfarande vill umgås, det kan ju bli jobbigt för dom att höra massa bebissnack och följa med på bebisshopping m.m när dom själva inte är så intresserade av det. Så jag säger tack till mina vänner som orkar hänga på och som fortfarande vill umgås!

Imorgon kommer Alvas mormor hit och umgås med oss igen och vi ska ha lite mys här hemma, det ser vi fram emot! Men innan dess ska jag försöka ta mig ut i motionsspåret, jag måste bara hitta motivationen till det men den kommer nog imorgon, nu är jag heeelt slut i mina stackars fötter.



Charlie med sin fina gubbhatt i bärselen på Åhléns.


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Jag får behålla alla kläder! Haha, skönt att shoppingen blev godkänd ;)

Heja dig sötnos, klart du fixar spåret! Pepp pepp!



Kram fina

Inlägget kommenterat 2011-08-19 klockan 22:21:22
URL: http://sarasland.com
Postat av: Fia- mamma till Edison

Sv: Jag håller tummarna för att alva gillar smakisarna och inte är lika vrång som Edison ;)

Inlägget kommenterat 2011-08-21 klockan 10:43:17
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0