Shopping till mig.. eller?

2012-05-06

Igår kom vi iväg till Farsta och jag hoppades på att shoppa massa sommarkläder till mig, men vad kom jag hem med? Jo 2 plagg till mig och resten till Alva, såklart! Nu var det kläder som hon verkligen behöver och det är ju så lätt att handla grejer till henne. Jag tycker att det är så himla tråkigt att handla till mig själv, speciellt när man heller inte är nöjd med hur ens kropp ser ut.

Jag gick upp väldigt mycket under graviditeten, ja jag slutade kolla vikten när jag hade gått upp 28 kg så exakt hur mycket jag gick upp vet jag inte. Nu har jag tappat 18 av dom och kämpar med dom 10 sista och det är svårt. Jag avundas er som kommer tillbaka till startvikten nästan direkt efter förlossningen för det här är verkligen inte kul. Men nu åker vi till Grekland om en månad och jag är stenhård mot mig själv gällande maten, och motion i form av promenader ska det bli varje dag. Jag har ingen lust att gå på stranden och känna mig som en flodhäst som har simmat vilse...

Det här kom vi hem med igår


Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Söta kläder!:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-05-06 klockan 11:15:15
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Emma Josefine

så fina kläder ! :) det där med vikten är ju inte lätt, för mig satt det ca 3 kilo kvar ganska länge men en dag sa det bara POFF och nu väger jag många kilo under min startvikt. Du är duktig som kämpar på med promenader och kost :) kram!

Inlägget kommenterat 2012-05-06 klockan 11:39:33
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Josefine

Hej!



Besticken köpte jag i rotebro faktiskt, en ren slump :)



Ja det där med shopping är kan vara svårt ibland och som du säger det är så mycket lättare att köpa till våra tjejer.



Duktig du är som promenerar och tänker på kosten :) heja!

Inlägget kommenterat 2012-05-06 klockan 20:51:05
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0