Bambino

2012-05-27

För ett litet tag sen så tipsade jag om Bambinos tävling Colors by you och om jag gjorde det så skulle vi få hem en liten gåva från dom i vårens färgtema. Idag hämtade vi paketet och vad glad jag blev när det också var saker som vi inte hade och som vi behöver. Vi fick en matningstallrik och en matnings sked och fina äta själv bestick i härlig sommar gul. Äta själv bestick har Alva som jag har köpt men senaste dagarna har jag tänkt att vi skulle behöva iaf ett set till så det här var väldigt lägligt :) Tack Bambino!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka härliga färger :)

Inlägget kommenterat 2012-05-27 klockan 21:34:27
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0