Sömnlös natt

2012-03-06

God morgon! Jag kan nog trots allt säga att det är en god morgon. Alva somnade ju utan vällingen igår och för mig kändes det som att det skulle bli en riktigt jobbig natt, jag ställde in mig på det. Strax före klockan 1 vaknade Alva och jag hoppade upp ur sängen och slängde snabbt ihop välling. När jag kom in i sovrummet igen så hade Alva somnat om, typiskt! Jag la mig i sängen igen och efter en stund hörde jag att hon bökade lite så jag väckte henne lite smått, bytte blöja och gav henne sen vällingen som hon slukade innan hon somnade om. Härligt att det gick så bra! Men jag då, jag kunde inte somna om. Jag låg vaken från klockan 1 till strax efter klockan 4, vad hände där?! Jag var trött men inte tillräckligt för att somna om, hjärnan arbetade på högvarv och det blev en massa grubblande och tänkade, suck! Jag låg och spelade på mobilen för att bli trött och lyckades väl till slut och vaknade av min blåsbebis strax före klockan 7, skönt!

Idag blir nog en seg dag för min del men ut i solskenet ska vi, det behöver vi nog båda två. Vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt men nånting blir det. Hoppas att ni får en fin dag!


Min skruttfia njöt i solen häromdagen

Kommentarer
Postat av: Emma Josefine

sv: så bra att jag kunde tipsa, det är ju så fina färger på de där spännena och matchar det mesta som finns i butik just nu :)



hoppas att du har en bra dag trots lite sömn, tur att lillan somnade om gott ändå ! kram

Inlägget kommenterat 2012-03-06 klockan 13:08:01
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0