1 Januari 2012

2012-01-01

Då var vi här, den första dagen på år 2012 och jag vill absolut inte se bakåt och tänka över det som varit. Nej, jag ser framåt och mina möjligheter och planer inför detta år och jag ska göra allt för att jag och Alva ska få ett underbart år tillsammans. Jag kommer inte göra en sammanfattning av året, jag funderade på om jag skulle göra det men det är för mycket negativt så jag skippar det och hoppas på en riktigt bra sammanfattning i slutet av detta år istället. Men en grymt bra och helt otroligt underbar sak som hände mig år 2011 var att jag fick min underbara fina älskade Alva <3 Jag kan konstatera att den 25 april 2011 var den bästa dagen i mitt liv!

Nu städas Julen ut här hemma, det känns också gammalt och tråkigt nu. Granen är borta och tomtarna står i kö ner till kartongen, det känns skönt! Bort med det gamla och in med det nya!

Jag städar även bort julen här på bloggen så snart blir det nytt och fräscht :)

God fortsättning till er!



Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

God fortsättning till dig med, vi städade bort julen igår, känns så skönt :) Kramar till dig och Alva.

Inlägget kommenterat 2012-01-01 klockan 14:15:26
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag ska också ta och städa bort julen här i dagarna.. Nu vill jag få in mera ljusa färger så våren kanske kommer snabbare ;)



Sv: Ja visst är det helt otroligt hur det motsatta könet kan bete sig omoget och oansvarigt. Man slutar då aldrig att förvånas.. huvvaligen.

Inlägget kommenterat 2012-01-01 klockan 23:38:03
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0