Pyjamas handling och bokjakt

2012-04-04

Åh jag är så trött och vill egentligen bara säga hej innan jag stupar i säng. Jag har inte ens orkat plugga idag vilket jag hade behövt men orken finns verkligen inte.

Vi har iaf haft en bra dag med en dejt med fina vänner och vi går åt det friska hållet vilket känns helt underbart. Vi var en snabbis i Farsta idag för att inhandla pyjamas till Alva som har vuxit ur dom hon har, och en bok till mig som jag behöver till min engelska kurs. Tyvärr så fanns inte boken så jag får ringa och beställa den imorgon istället.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon men det ser ut att bli en sväng till parken iaf för lite lek och bus och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Liten tjej som hjälpt mamma med tvätten idag


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Glad påsk finisar! <3 Hoppas du mår bättre nu! Kraaam!

Inlägget kommenterat 2012-04-06 klockan 19:24:58
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0