Förberedelser

2012-04-24

Vilket härligt väder vi har idag! Den något molniga förmiddagen spenderade vi på öppna förskolan där det var fullt hus idag. Alva fick också lunch på öppna innan vi gick hem. Väl hemma sov Alva middag i 2 timmar och jag gjorde i stort sett ingenting, skönt! När Alva vaknade åt vi mellis och sen gick vi ut i det fina vädret och ner till parken där vi gungade, lekte titt-ut vid bänkarna och utforskade naturen. Jag plockade en lite tussilago till Alva men den fick tyvärr inte vara med så länge.. haha. Nu har jag precis nattat Alva och jag ska börja knopa på förlossningsberättelsen och förbereda morgondagens inlägg. Alla inlägg som kommer upp imorgon kommer att vara tidsinställda för imorgon är det min lilla ettårings dag och den ska vi njuta av till 100!




Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Det låter bra, njut av fina dagen!:)

Inlägget kommenterat 2012-04-24 klockan 20:37:47
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0