Wiiiiiieeeeeee

2011-11-02

Då börjar denna onsdagen gå mot sitt slut men det har varit en otroooooligt bra dag! Det var nämligen så att jag gick och längtade till denna dagen, för det var denna dagen då jag och Alva fick nycklarna till vårt nya hem!! Underbart!! 

Förmiddagen idag spenderade jag med att ringa olika företag för hämtning av prylar som jag vill skänka bort, lackering av köksluckor och städning. Allt är bokat och nu känns det som att det börjar gå åt rätt håll. Imorgon kommer min fina syster och 2 av hennes barn och hjälper mig att rensa och fixa/passar Alva i lägenheten och mellan kl 9-15.30 kommer Emmaus och hämtar prylar (som jag måste packa tills dess) kl 10 kommer målaren för att titta på jobbet som ska göras. Jag har lagt ut annonser på blocket på möbler som ska säljas. Ja jag har fullt upp nu som ni ser... Andas, ska man göra det också?  

Jag har funderat och bestämt mig för att ni ska få följa vår väg till vårt nya hem, under renovering, inflytt och uppackning och allt som hör till. Jag tycker att det ska bli så spännande och kul och jag hoppas att ni kommer tycka detsamma. 


Våra efterlängtade nycklar

Kommentarer
Postat av: Fia-mamma till Edison

Grattis till lägenheten! Ska bli kul att få se renovering och inredning, jag gillar sånt :)

Inlägget kommenterat 2011-11-02 klockan 22:58:56
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Weeeiiiho!

Inlägget kommenterat 2011-11-03 klockan 08:35:01
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Åhh grattis :)

Inlägget kommenterat 2011-11-03 klockan 10:53:52
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Jippi! Kommer bli super :)

Inlägget kommenterat 2011-11-03 klockan 21:30:48
URL: http://sarasland.com
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att ni ska renovera lägenheten! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

Inlägget kommenterat 2011-11-04 klockan 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0