Bilolycka, bebis nära döden och död man

2012-03-07

Det är det jag har längtat efter att få se hur det går med allt. Jag pratar om premiären av Grey's anatomy som jag just nu sitter och tittar på, en av mina favorit serier. När den ena förlorade sin man så hände inget men när ett par får tillbaka sin dotter då regnade det här hemma!

Igår var det premiär av Desperate housewives men som jag missade då jag gick och la mig strax efter klockan 20. Jag var så fruktansvärt trött efter att ha legat vaken flera timmar natten innan.

Idag mötte vi upp Angelica och Olivia för lek i parken men vi ångrade oss snabbt då det blåste så kallt. Vi tog en fika i centrum istället och jag spanade jacka till Alva som ska inhandlas imorgon. Igår köpte jag en jacka till mig som jag är jättenöjd med. Lägger upp bilder på dom imorgon. Kram på er


Alva testar sitt nya fina hårspänne


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men åh så söt hon är:-)

Inlägget kommenterat 2012-03-07 klockan 22:41:51
URL: http://gelisen.blogg.se/
Postat av: Mimmie - mamma till Léonel

Men gud vad du skräms med rubriken!!!!!

Inlägget kommenterat 2012-03-08 klockan 00:10:45
URL: http://baramimmies.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Haha, tror det var mååånga mammor som satt med tårarna rinnandes igår :p

Hoppas ni får en fin torsdag! Kram

Inlägget kommenterat 2012-03-08 klockan 07:58:59
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0