Tomten var tidig i år

2011-12-19

Idag har jag och Alva haft en riktigt mysig dag. Först med ett väldigt givande besök på bvc där vi pratade mycket om mat, tycker det är så svårt det här med mat till Alva men det får bli ett annat inlägg. Vi mötte upp Sara och Charlie efter bvc och tog en promenad hem till oss, barnen sov så det fick bli en liten omväg hem men det gjorde inget för det är ju sååå fint när det är alldeles vitt ute. Mys!

Väl hemma så fick barnen lunch innan jag satte igång med julbords fix till mig och Sara. Efter att vi fått i oss av den goda julmaten så var det dags för mellis till dom små och sen hade faktiskt tomten redan varit här och lämnat paket till Alva och Charlie så dom fick dom öppna. Sen var det dags för Alva att sova och Sara och Charlie åkte hemåt. En riktigt mysig dag har det varit med fina vänner ♥ Här kommer några bilder.


Julbordet


En liten julklapp till en liten person


Den här fina tvättbjörnen (det är väl en tvättbjörn?) fick Alva av Charlie och den har underhållt både mamma och barn här :)

 
Försökte leka titt ut men då var tröjan mer spännande, men efter en stund gick det hem


Svansen tyckte Alva var god

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, tänkte ge det en chans igen.

Det tycker jag verkligen vi måste. Kanske blir tajt nu innan jul, men i mellandagarna ska vi väl få ihop något. Kram

Inlägget kommenterat 2011-12-19 klockan 18:19:09
URL: http://sandraerkeus.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Hur gott såg inte det ut då?

Inlägget kommenterat 2011-12-19 klockan 21:35:43
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0