Vagndjungel

2012-05-26

Det här med att välja barnvagn innan barnet är fött är inte det lättaste, men inte blir det lättare när barnet väl är här! Nej då, det finns ju så oändligt många saker man ska tänka på när man köper barnvagn och man vet egentligen inte vad man behöver förrän barnet väl ligger/sitter där. Jag är nu inne på 3:e barnvagnen till Alva.

I torsdags köpte vi en ny vagn, en Emmaljunga. Vi hade en Emmaljunga när Alva föddes och som jag älskade, stor och rymlig liggkorg och varukorg, men när jag bytte till sittdelen låg liten och simmade runt där så stor den var. Jag letade efter en vagn med en mindre sittdel och hittade Mutsyn som var perfekt förutom att den hade en liten varukorg.

När jag nu skulle köpa en ny vagn ville jag ha en stor sittdel och en stor varukorg och svängbara framhjul, då fick det bli en Emmaljunga Nitro City och jag är grymt nöjd!

Alva är också väldigt nöjd


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Jag känner VERKLIGEN igen mig, haha! Hade två vagnar innan jag blev förälskad i vagnen vi just sålde. Japp, dags för en fjärde. Det skulle dock inte ha blivit en fjärde om inte ett syskon snart kommer :)

Inlägget kommenterat 2012-05-28 klockan 21:03:22
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0