Morsdag

2012-05-27

En riktigt fin morsdag har jag haft idag tillsammans med Alva. Jag fick börja dagen med att öppna paket vilket jag gjorde i parken där vi träffade kompisarna, jag fick en jättefin hjärtformad röd sidenask som det stog världens bästa mamma på och i asken låg ett jättefint armband. Jag blev rörd och det känns skönt att få bli lite bortskämd.

Att leka med kompisarna i parken är alltid lika kul och jag är så glad över att vi har träffat dom här fina människorna! Innan det var dags för lunch gick jag och Alva till centrum och köpte en blomma till min mamma. Efter att Alva sovit middag gick vi hem till min mamma och lämnade blomman och ett kort som jag pysslade ihop. Hon var inte hemma men jag ställde in grejerna på bordet så hon skulle få sig en liten överraskning, hon har varit i Barcelona över helgen så det blev ju ett fint välkomnande när hon kom hem idag. Sen gick vi hem till min syster och myste och det bjöds på grillat, så gott! Inte så tokig dag! Jag hoppas att alla grymma mammor har fått den uppvaktning ni förtjänar och att ni uppvaktat era grymma mammor idag!



Kommentarer
Postat av: Alvas mormor

Tack snälla, det var verkligen en härlig överraskning! Kram:)

Inlägget kommenterat 2012-05-27 klockan 21:34:45
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Låter som att du har haft en toppendag, precis som du är värd :)

Inlägget kommenterat 2012-05-27 klockan 21:41:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Låter som du hade en jättefin dag :)

Inlägget kommenterat 2012-05-28 klockan 10:57:28
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0