Min mamma och jag

2012-05-21

Jag ligger på soffan och har ont i bihålorna, hostar och mår riktigt förkylnings dåligt. Därför har det inte heller blivit något bloggande på några dagar men nu tänkte jag berätta vad jag gjorde i lördags.

Vid 10.30 i lördags mötte jag min mamma och vi tog pendeln in till storstaden. Vi shoppade lite innan vi slog oss ner på Friday's för lunch. Det blev en mysig promenad mot Medis längs med vattnet med en liten dryckespaus på vägen. Väl på Medis så hittade vi ett perfekt bord i solen och satt och stekte och snackade i ett par timmar innan vi bestämde oss för att gå vidare och äta middag. Vi gick ner till Zorbas taverna där vi blev totalt ignorerade tills vi sa till att vi faktiskt ville beställa. Servitrisen skrattade till och kom fram till oss vilket även hennes pojkvän gjorde mitt i vår beställning.. Han hånglade upp henne medan vi beställde vår mat! Haha jo jag tackar. Vi packade ihop och gick, det var droppen! Vi hittade ett ställe där det serverades god planka och vi var nöjda igen. Vi hade en jättemysig dag och det var skönt för mig att komma ut och bara vara när Alva var med sin pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0