Kvitter kvitter

2012-05-24

God morgon! Vi har ett litet problem här hemma som gör att jag inte kan sova så bra på morgnarna. Vi har ett fågelbo precis ovanför vårt fönster och varje morgon vid halv fem när solen går upp så börjar fåglarna kvittra. Ja visst kan det vara mysigt men när dom sitter precis utanför sovrumsfönstret så låter det faktiskt inte då fint som man kan tro. Nej jobbigt är det så nu ligger jag här, vaken och halvt förstörd.

Vi hade iaf en väldigt mysig dag igår med våra nyfunna vänner. Vi började med sångstund och lite lunch i kyrkan innan vi gick ner till badet för lite häng. Det blåste ganska mycket vid vattnet och eftersom några av barnen precis har varit sjuka så gick vi vidare till en lekplats där vi hängde, käkade mellis och myste.

Idag ska vi försöka träffa vännerna på förmiddagen och ikväll ska jag iväg till Hässelby på ett uppdrag ;P får se om jag hinner uppdatera om det ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0