Härliga sommardag

2012-05-07

Inte nog med att jag fick 1 timmes sovmorgon idag men när vi kom ut ur sovrummet så är det första man ser blå himmel, sol och träden som står alldeles stilla. Härliga sommardagar på ingång!

Idag har vi ett besök på öppna planerat och Alva får lunch där innan vi går hem så hon får sova middag. Jag tänker passa på att njuta av solen när Alva sover så jag kommer slå mig ner på balkongen. Efter mellis möter vi upp några vänner från öppna för lite bus och mys i parken innan middagen, som Alva numera äter själv :) Känns som att det kommer bli en härlig dag idag. Hoppas att ni också får det!


Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Vad härlig dag!:)kram

Inlägget kommenterat 2012-05-07 klockan 09:08:05
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: simone

haha åhh, va sött! :)

Inlägget kommenterat 2012-05-13 klockan 00:11:38
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0