En och en halv vecka

2012-05-22

Här är det plugg som gäller just nu och jag har bara en och en halv vecka kvar innan jag är klar. Jag har massor att göra samtidigt som jag försöker njuta av dagarna med Alva. Det är mycket som håller mig borta från bloggen nu och lite är att jag tappat intresset för det nu när jag har varit sjuk och har mycket pluggande framför mig och så har det ju varit kanon väder de senaste dagarna vilket gjort att vi har försökt hålla oss ute mycket. Imorgon har vi en fin dag att se fram emot med fina vänner så jag får se till att lägga upp lite bilder imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Duktig du är!:)

Inlägget kommenterat 2012-05-23 klockan 17:26:38
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0