Stackars min lilla tjej!

2012-03-10

Jag vet inte riktigt vad som har drabbat oss här hemma men igår så blev Alva sjuk. Hon kräktes på morgonen och jag var helt säker på att det var magsjuka. Men efter att hon hade sovit i lite över 2 timmar så fick hon mat och behöll det. Hon har ätit men små portioner och ofta och vattenflaskan finns i närheten hela tiden. I natt när hon vaknade var hon jättevarm och hade då feber och nu har hon haft det hela dagen. Stackars min lilla tjej!

Vi hade en fullspäckad helg planerad med samtal hos familjerätten igår, dop och Mello hos mormorn idag och trevligt besök imorgon. Vi som i vanliga fall inte har något inbokat på helgerna men nu hoppas jag bara på en bra kväll här och att Alva snart mår bra igen. Jag ser fram emot melodifestivalen och om det är någon som missat det så tippar jag Loreen som vinnare :-)

Är man sjuk får man bestämma över fjärren ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0