Nu är energin här!!

2012-03-22

Efter en helt fantastisk dag så är äntligen energin här! Vi är friska, våren är här och jag börjar hitta till mig själv igen. Hur fantastiskt är inte det?!

En stund innan klockan 10 idag mötte Alva upp Charlie vid pendeltåget och tog med honom till öppna förskolan. Efter både sångstund och lunch på öppna tog dom med sig sina mammor på promenad. Barnen bestämde sig ganska snart för att sova och mammorna bestämde sig för att köpa glass och promenerade ner till badudden. Där satt vi och njöt en bra stund innan vi gick vidare mot en lekpark. Vid lekparken ville Charlie ha mellis och Alva ville gunga så det fick dom. Sen tog mammorna med sig barnen för lite nödvändig shopping på Ica innan Charlie tog med sig sin mamma och åkte hem. Här kommer lite bilder från vår fina dag med fina vänner.









Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser ut som en fin dag!



Och ja, jag hänger inte heller med i hur min egen mage växer. Så känns skönt att ha det tydligt på bild och därmed kunna se att mycket visst har hänt på en vecka... :)

Inlägget kommenterat 2012-03-22 klockan 20:30:02
URL: http://litenopyret.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Det blev en fin dag vännen <3

Så glad att du mår bra!

Kraaaam!

Inlägget kommenterat 2012-03-22 klockan 20:32:16
URL: http://sarasland.com
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Vad härligt att du mår bra!:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-03-23 klockan 12:35:51
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0