Ni är underbara!

2012-03-29

Ligger här i sängen och har precis läst massa fina kommentarer och jag blir verkligen rörd! Vilka fina ord och vilken energi ni ger mig! Det är ni, ni fina människor som gör att jag hittar energi och lusten till att blogga. Ni är underbara!

Idag har varit en till mestadels bra dag. Jag, Alva och mormorn startade dagen med en tripp till Farsta där vi bokade en resa till Grekland. Den 8 juni åker vi och är borta i 2 veckor, gissa om jag ser fram emot det!?!

Nä vi kom hem från Farsta hade jag fått en avi från posten, min iPhone 4s hade landat, tjohoo! Blev såklart en promenad till centrum för att hämta den så nu är det den jag ligger och knappar på :-)

En tråkig sak hände idag också men det tar jag inte här, inte nu, nu ska det sovas. God natt!

Här ska vi bada massor jag och mitt hjärta, och mormor ;-P


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ååååå vad underbart!!! Trist bara att du är borta när jag tar min efterlängtade examen. Men vi skålar på avstånd ❤ Ni kommer få det helt galet underbart! Vilket ni alla förtjänar.

Inlägget kommenterat 2012-03-29 klockan 23:21:46
URL: http://Cicciw.wordpress.com
Postat av: Jeanette - Idas mamma

Åhhhh vad härligt!!! Blir så avis!!! Både jag och Ida sitter o suktar haha:) Men våra pengar går åt hennes dop just nu hehe:P Hoppas ni får en riktigt underbar semester! Det förtjänar ni!<3

Inlägget kommenterat 2012-03-30 klockan 10:05:39
URL: http://lillpyret.webblogg.se/
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Men åh vad härligt!:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-03-30 klockan 10:48:01
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Angelica

Oooooh sååå mysigt:-) det är nu värda!!<3 kram

Inlägget kommenterat 2012-03-30 klockan 17:05:21
URL: http://gelisen.blogg.se/
Postat av: pia

Oj så härligt det ser ut. Jag förstår att det ska bli mysigt. Det är ni värda efter allt som varit. Ha en trevlig fredagskväll. Kram Pia o Åke

Inlägget kommenterat 2012-03-30 klockan 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0