Känner igen känslan

2012-03-20

Jag sitter just nu och tittar på Desperate Housewives och jag blir tårögd när det handlar om Lynette. Jag kan känna hennes smärta och lider med henne (vet att det inte är på riktigt). Jag missade dom 2 tidigare avsnitten men kollade in dom precis innan det som går nu. Jag får riktigt ont i hjärtat ibland för att känslan är så välbekant.

För övrigt idag så har jag haft en Johanna-dag. Den började efter klockan 9 med dusch och poppande av hög musik - jag var hemma själv. Jag tog bussen till Farsta med musik i öronen. Mötte upp Angelica och Olivia för lunch och lite shopping och det var faktiskt skönt att kunna äta maten när jag fick in den och att kunna äta den i lugn och ro. Jag behövde för en gångs skull inte tänka på någon annans behov utan jag kunde göra som jag själv ville, härlig känsla! Jag bestämde mig för att jag ska ut på lördag också och drar med mig Angelica. Det kommer bli så kul och vi behöver det båda 2. Nu hoppas vi bara att alla får vara friska till dess.

Imorgon ska jag och Alva på smörjkurs för att få bort Alvas eksem och efter det tar vi en tripp till Farsta för lunch och så ska jag se om jag hittar nåt att ha på mig på lördag. Blir troligtvis en sväng till parkleken också. Hörs imorgon!

Bild från imorse, lyckan som uppstår när man hittar det man söker


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Åååh vad skönt för dig vännen, det var du värd! <3



Vi ser också fram emot i morgon :) Kraaam!

Inlägget kommenterat 2012-03-21 klockan 07:15:40
URL: http://sarasland.com
Postat av: felicia

åh vilken fin haklapp alva har!! :D

ja visst är det så himla nice när "jaget" får komma ibland! ha så skoj på lördag!



ang nästa vecka så spelar de inge roll för mig! farsta parken har jag varit på! är det där den ligger??

Inlägget kommenterat 2012-03-21 klockan 08:55:25
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Härligt att du får egentid framöver! Kram

Inlägget kommenterat 2012-03-21 klockan 09:44:34
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0