Från vårdag till tråkdag

2012-03-28

Idag har vi låst in oss jag och Alva. Alva har nämligen varit lite hostig dom senaste dagarna men idag är hon också snorig så nu är det vila och mys som står på dagens schema. Om man jämför dagen med hur den var tänkt att den skulle vara så blev det rätt tråkig. Vi som skulle packa med oss lite picknick och mata ankorna idag. Man kan säga att det gick från en vårdag till en tråkdag. Men det är ju faktiskt skönt att bara vara hemma och få rå om min lilla tjej ibland även om det såklart också är tråkigt att hon är sjuk.

Nu sover Alva och jag ska passa på att gotta mig med en latte och så ska jag ta och läsa lite engelska. Första engelska uppgiften är klar och nu känns det som att jag är på gång, härligt!

Min lilla sjukling myser i soffan till Teletubbies


Kommentarer
Postat av: Emma Josefine

stackars lilltjejen :( krya på henne !

Inlägget kommenterat 2012-03-28 klockan 17:44:09
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0