Den officiella vårdagen

2012-03-27

Det skulle man kunna kalla den här dagen för, iaf för oss. Vi har haft en underbar dag som började med sovmorgon till klockan 9 (Alva åt välling vid klockan 7 och somnade om efter). Till frukost blev det äggröra och rostat bröd och Alva mumsade glatt på äggröran så det blir det imorgon med. Efter frukosten tog vi oss ut på långprommis med ett avbrott för att titta på ankorna nere på stranden, så mysigt! Imorgon gör vi en favorit i repris på det också men då packar vi med oss lite fika till oss och bröd som vi kan mata ankorna med.

På eftermiddagen kom Alvas pappa M och var med henne och jag städade och fixade balkongen, så nu går det att sitta ute, härligt! Jag ser fram emot att kunna sätta mig där ute i solen med en latte när Alva sover middag och hoppas då såklart på sol många dagar framöver.


Alva i sina vårkläder

Kommentarer
Postat av: Therese Löf

Sötnos var så länge sen jag fick pussa på sötnosen. Så fin i sina vår kläder.

Inlägget kommenterat 2012-03-27 klockan 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0