Glad?

2012-07-08

Gissa vad jag gör nu och gissa om jag är glad!! Jag sitter och skriver via mobilen och blogg.se appen, det fungerar igen och det får mig på bra humör!! Jag har inte alls varit sugen på att blogga när appen inte har fungerat och har man ingen dator så blir det ju svårt och så har det ju varit på resorna nu. Igår var jag på trevligheter och firade fina Cicci som fyller 30 i september och som precis blivit klar med sin utbildning. Jag har unnat mig alldeles för lite av trevligheter men nu tänker jag ändra på det. Jag tänker unna mig själv att göra mer med mina vänner och få tid till att bara vara jag då tror jag också att jag blir en bättre mamma med mer energi till min lilla tjej. Fina Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0