Gå framåt och se dig inte om

2012-07-09

Tiden går inte att backa även om jag vissa gånger i mitt liv har önskat det, saker kan inte göras ogjorda och det enda sättet att komma över något jobbigt och att gå vidare är att gå framåt utan att se sig om. Att slå av det som får en att må dåligt och att kunna gå vidare är svårt men det är det enda sättet att överleva på, att gå  framåt.
 
Jag kan i detta nuet säga att jag har gått vidare efter allt som varit jobbigt, jag slår ifrån mig det som trycker ner mig och som får mig att må dåligt. Jag kan prata om mina känslor och om hur jag mår och det behöver jag för att kunna komma dit jag vill i livet. Jag känner att jag har hittat rätt väg, jag ser mig inte om men jag tar med mig det jag har bakom mig för det har gjort mig till en starkare person, en bättre människa!
 
Jag har mycket som snurrar i huvudet just nu, mycket som jag vill ta itu med för att komma ännu längre fram på min väg. En sak som är klar är i alla fall att Johanna Kraus snart inte längre finns...
 

Kommentarer
Postat av: pia

Bra jobbat Johannna. Fortsätt blicka frammåt. Det blir väl Glans vi får höra av sen då hoppas jag. Kram

Inlägget kommenterat 2012-07-11 klockan 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0