Mor och dotter mys

2012-01-08

Här har frånvaron lyst i helgen och det är av den enkla anledningen att vi har haft riktig mor och dotter mys och bara varit. Alva har varit feberfri i helgen men vi har ändå varit hemma och tagit det lugnt. Igår var vi hemma hos mormorn och åt middag och idag var vi ute en sväng och gungade lite. Sen har vi bara varit hemma och myst och jag passade på att städa lite medan Alva sov middag. Jag fick en kick och tog mig i kragen och gjorde lite middag till mig också (riktigt middag) det blev kyckling, sallad och avocado och till det en senapsdressing som jag slängde ihop på känsla och så god den blev :) Nu ska jag ta hand om mig själv och bara vara jag en stund framför tvn i soffan.

Förresten så lovade jag ju er att ni skulle få se bilder på lägenheten under arbete men sen så ångrade jag mig och ville visa när det var klart istället. Det är inte 100 klart men jag har ändå bestämt mig för att jag ska visa er före och efter bilder så håll utkik i veckan för då kommer dom :)

Trevlig söndag kväll på er mina vänner!


Alva i gungan idag



Min middag

Ursäkta den dåliga bildkvalitén, tagna med fonen..

Kommentarer
Postat av: Kitty

Mysigt :)

Inlägget kommenterat 2012-01-09 klockan 20:14:11
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Mysigt! :) Och vad lycklig hon ser ut där i gungan <3

Inlägget kommenterat 2012-01-09 klockan 20:22:14
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0