Det går snabbt bakåt

2012-01-15

Tidigare idag sa jag att det inte hände så mycket spännande saker här hos oss idag och nu måste jag säga att jag ändå hade lite fel. Alva har nämnligen finslipat lite på sina nya skills och blivit riktigt snabb på ålandet. Det går fortfarande bakåt men hon upptäcker nya saker hela tiden och far runt med en väldigt fart (jämfört med innan) och bara man tittar bort en kort stund så är hon någon helt annanstans. Så roligt att titta på henne när hon kommer fram till olika möbler och olika saker och hur hon verkligen studerar och känner på dom.

Min duktiga lilla tjej!










Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Heja på Alva! :) Edison blev ju bara förbannad när han bara kom bakåt han hihi...



Å vad fint det är härinne! :)

Inlägget kommenterat 2012-01-15 klockan 21:55:34
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Åh! Det är ju så underbart med alla framsteg! :) Snart går det framåt. Ameah körde på bakåt ålning ett tag dock, haha.



KRAM!

Inlägget kommenterat 2012-01-15 klockan 21:57:21
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0