Tröttare än tröttast

2012-01-22

Segare dag än denna var det längesen jag hade. Jag är så sjukt trött efter att ha kommit hem runt 4 tiden, legat vaken pga oväsen från plogbilen och jag har väl totalt sovit 3 timmar sen igår morse då jag vaknade vid 5. Men jag kan säga att det var såååå värt det!! Jag hade så himla trevligt igår och att fått umgås med så fina tjejer och dansat loss hela natten det kändes helt fantastiskt!
Nu sitter jag med Alva på lekmattan och försöker underhålla henne på bästa sätt med den yttepytte lilla energi jag har. Ikväll blir det nog läggdags för mig samtidigt som Alva. Hoppas att ni haft en bra helg! Några bilder från igår kommer imorgon :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pia

Va roligt att du hade kul. Det är du värd. Mer av sånt hoppas jag. Kram Pia/Åke

Inlägget kommenterat 2012-01-22 klockan 20:29:48
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Härligt att du fick en sån lyckad kväll :)

Inlägget kommenterat 2012-01-22 klockan 20:53:21
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0