Shopping och utgång!!

2012-01-17

9.45 tog jag och Alva bussen till Farsta, vi åkte dit för att jag skulle försöka hitta något till mig som jag kan ha på mig på lördag. Alla finkläder som jag hade innan graviditeten är för små och kläderna jag hade när jag var gravid, ja det är ju mammakläder och det vill man ju gärna inte gå ut i. Det är nämnligen så att på lördag ska jag gå ut, för första gången på jag vet inte hur länge!!  Vi är sisådär en 15 tjejer som ska ut och äta middag och jag planerar att vara ute och dansa heeeela natten!! Som jag ser fram emot det!!

Jag letade efter något fint men ändå tufft och hittade det här linnet på H&M

Smyckena är från Åhléns


Sen hittade jag en halskedja till min fina ängel som jag fick av Alva i julklapp också

Kommentarer
Postat av: felicia

hej johanna!

äntligen sitter jag framför datan istället för mobilen och kan lägga in ett inlägg!! :D först o främst vilket fin blogg du har!! och vad söt Alva är!!



gud så kul att får egen tid och partaya med dina vänner!! precis vad du ska unna dig! :d

snygga kläder du har hittat samt acc.



vi måste ta den där dagen som inte blev av !! du får höra av dig när du har tid för en promis eller fika! kramkram

Inlägget kommenterat 2012-01-17 klockan 19:00:08
Postat av: Angelica

Går inte att kommentera dina blogginlägg heller från appen;-)...men nu vet vi ju problemen!:-) söt Alva va på senare inlägget!<3

Inlägget kommenterat 2012-01-19 klockan 18:29:57
URL: http://gelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0