Rymma hemifrån

2012-01-14

Hallå där! Jag hoppas att du haft en mysig fredag och hittills en mysig lördag. Fredagen här var full med mys då vi började dagen med sovmorgon till klockan 9, lång och mysig frukost tillsammans och en timme senare fick vi fika besök. Det var Alvas farbror Tony och hans sambo Tessan som kom förbi. Med sig hade dom kläder och leksaker som Alvas små kusiner inte använder längre och det tyckte såklart Alva var spännande. När det var dags för dom att åka så sov Alva middag och jag var tvungen att väcka henne efter 2½ timme för att det var middagsdags. Efter Alvas middag kom mormorn och jag lagade mat till oss som vi åt och sen kollade vi på The voice och åt lite ost och kex. En fredag med en hel massa fredagsmys ♥

Idag kommer Alvas pappa hit och ska umgås med henne och jag skulle helst vilja rymma hemifrån under tiden men jag vet inte vart jag ska ta vägen så det blir till att tvätta och fixa lite istället, kanske kan jag få en stund för mig själv hemma istället. Vi får se. Ha en fin lördag så hörs vi ikväll!

                   

Kommentarer
Postat av: Angelica

Förstår dig till fullo Johanna...ända skillnaden kanske är att jag oftast rymmer hemifrån....men man måste ju tänka på sina barn oxå men man ska inte må för dåligt själv då blir det kaos...för mig har det tagit 2,5 år innan jag nu äntligen börjar tänka mer på mig själv och mina känslor...även om jag vet att man delar det finaste man har hela livet ut...man är liksom två om ett barn...men men...det är ju tur att vi har så underbara barn som får oss att le iaf;-) kram

Inlägget kommenterat 2012-01-14 klockan 11:21:31
URL: http://gelisen.blogg.se/
Postat av: Mormor till Alva

Du får gärna komma hit:)

Inlägget kommenterat 2012-01-14 klockan 13:05:52
Postat av: Angelica

Åh ja du får jätte gärna hjälpa mig:-) du får fria händer:-) bilder kan du ta från min facebook:-) säg till om när du behöver mina inloggnings uppgifter till bloggen:-) tack gumman!! Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-14 klockan 15:03:45
URL: http://gelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0