Pannkaka is the shit!!

2012-01-17

Eftersom många runt omkring mig pratat, visat bilder på och ätit pannkakor så blev jag något sugen. Så idag tog jag en sväng förbi Ica på väg hem från Farsta och köpte frysta bär och när vi kom hem blev det pannkakor. Mums!! Det var inte bara jag som tyckte det.. Alva fick också smaka. Hon är ju så kräsen när det gäller mat och tycker inte alls om att äta om det är lite bitar, så då tänkte jag att pannkaka är ju så mjukt och lätt mosat så det borde ju gå. Haha visst gjorde det det, och hon älskade det! Så mina vänner, pannkaka is the shit!! I alla fall för min kräsna lilla dam :) Äntligen har jag nåt som hon själv kan sitta och pilla med och få en chans att äta lite själv, innan har det bara varit majskrokar och smörgåsrån som funkat. Självklart hade ju mamman kameran i högsta hugg så här kommer lite bilder också!


Det var inte många sekunder munnen var stängd 


Och får man inte upp pannkakan med händerna så får man hitta på andra knep, som att ta direkt med munnen


Undrar hur många bitar som går in samtidigt...?


Poppis var det!


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

mums, hihi ! Min Alva gillar också pannkaka :D så enkelt och så gott !

Inlägget kommenterat 2012-01-17 klockan 20:50:13
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Vad härligt att du hittat något som blev riktigt poppis:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-17 klockan 21:08:25
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

vad roligt att hon gillade det. Mumsigt som sjutton ju ;)

Inlägget kommenterat 2012-01-17 klockan 21:14:37
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: B E C C A

åh nu vart jag sugen på pankaka när man ser lilla alva äta det :)

Inlägget kommenterat 2012-01-17 klockan 21:29:37
URL: http://beccajonsson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Potatisbullar och blodpudding funkar klockrent här hemma också. Testa!

Inlägget kommenterat 2012-01-17 klockan 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0