Mys hela veckan

2012-01-02

Hallå där! Hur har starten varit på det nya året? Här har vi haft en bra start med utstädning av julen igår och idag har vi varit på shoppingtur med mormorn och 2 av Alvas kusiner. Jag shoppade inte så mycket men har köpt en kalender så jag har koll på allt som händer så jag slipper dubbelbokningar, så jobbigt! Sen köpte jag 2 klädesplagg till Alva men har typ ångest över det för att jag inte har pengar så jag får se om jag behåller dom.

Den här veckan har vi planerat in mycket skojigt och det känns som att det kommer bli mys hela veckan. Imorgon kommer Alvas gudmor hit och umgås med oss och det brukar alltid bli så mysigt. På onsdag ska vi på födelsedagsmiddag för 1 av Alvas kusiner. På torsdag ska vi möta upp min fina vän Annis för massa kramar och troligtvis en lunch eller fika. På fredag hoppas jag att vi kan ha lite fredagsmys på dagen med fina Sara och Charlie och hitta på något skoj för dom små. Helgen är fri och då ska vi nog se till att ta det lite lugnt, det ska man ju också hinna med ;P

Nu ska jag ta och fixa lite sen middag och sen blir det Byggfällan och soffan. Trevlig kväll på er!




Gå gärna in och rösta på Alva i Vi föräldrars omslagstävling, klicka bara på Alvas namn och rösta. Tack!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter som det kommer bli en bra vecka:) God fortsättning önskar Kitty och Rocky!

Inlägget kommenterat 2012-01-02 klockan 23:49:11
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Låter som att det kan bli en bra vecka :) Imorgon är det dags att städa bort julen här hemma också. Även om jag kommer sakna ljuset från stjärnorna ska det bli skönt att få bort den barrande granen, haha!



Måste styra en dejt snart nu när ÖF öppnar igen!

Kram!

Inlägget kommenterat 2012-01-03 klockan 08:15:40
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Låter som ni har en fin vecka på gång gumman! Och vi kan ses på fredag :) Mys! Kram

Inlägget kommenterat 2012-01-03 klockan 11:08:56
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0