Pysselmamma

2012-02-26

Igår var vi på en shoppingtur i Farsta med fina mormorn. Jag köpte lite kläder med bra rabatter till Alva som hon kan ha senare i vår, mormorn shoppade till sig, Alva fick en 10 månaders present av sin mamma och så köpte jag lite pyssel som jag ska ha till Alvas kalasinbjudningar. Det är ju bara 2 månader kvar tills den stora ettan och tiden går ruskigt snabbt så det gäller att sätta igång nu. Jag beställde hem en skrivare idag och känner att den var värd varenda krona för hur skönt är inte det att ha hemma när man fixar med sånt här. Tanken är också att jag ska skriva ut foton med den så man slipper beställa allt. Jag tycker att det är så himla kul att pyssla och fixa så jag har nog hittat min nya grej, en hobby :) En riktig pysselmamma.

Dagen idag har varit en lugn dag med ett besök hos mormorn och en tripp till centrum för inhandling av mat och så köpte Alva frimärken och la lite brev på lådan. Kvällen blir lugn med bad för liten innan nattning och pizza för mamman efter litens nattning. En mysig helg har vi haft här och vi hoppas att ni haft detsamma!


Kommentarer
Postat av: Therese Löf

Helt otroligt att skrutt blir ett snart. Känns som det var igår man höll i henne på bb. Tiden går sjukt snabbt!

Inlägget kommenterat 2012-02-27 klockan 00:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0