Trött och ont om tid

2012-02-28

Det har inte blivit så mycket bloggande för min del dom senaste dagarna och det beror på att jag är väldigt väldigt trött och för att jag inte riktigt haft tid. Tröttheten beror på att jag inte kunnat sova på nätterna, Alva har sovit bra men jag har haft problem med magen och planerat inbjudningskort på nätterna. Det är ju oftast när man går och lägger sig som hjärnan arbetar och tankarna snurrar och då planeras det inbjudningskort, hmm... Jag har börjat planera Alvas ettårsdag och ska väl så småningom få ut inbjudningar till hennes kalas och det tar ganska mycket tid för mig just nu när jag har lite tid över.

Idag var vi iaf hos Linda och hälsade lille Ville välkommen till världen. Vi hade med oss en liten blomma och Linda bjöd på god lunch. Snacket gick och innan vi åkte hem så tog vi en promenad ner till centrum för snabbhandling på Ica.

När jag och Alva kom hem såg jag att jag hade fått sms, det var min skrivare som var framme på posten så efter Alvas mellis så gick vi ut igen. Det ångrade jag ganska snabbt när jag fick bära hem en skrivare som vägde bly och dra vagnen samtidigt, men hem kom vi iaf och jag är så nöjd med skrivaren!


Villes blomma

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Lyxigt med en skrivare, det skulle jag också vilja ha.. Och kommer nog att införskaffa så småningom :)

Inlägget kommenterat 2012-02-28 klockan 23:15:52
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Mys! Jag är också sådan som grubblar precis innan jag ska sova, elände:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-02-29 klockan 10:40:54
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Tack sötnos!



Kul med pyssel, här har du ju en riktig pysselidiot... Hoppas du blir nöjd med korten och att magen blir bättre! Kram

Inlägget kommenterat 2012-02-29 klockan 21:35:19
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0