Topp 20!!!

2012-02-27

Jag vet inte om ni minns att jag tidigare nämnt att jag anmält Alva till Vi föräldrars omslagstävling. Jag fiskade lite röster här på bloggen och på Facebook och dom rösterna räckte till att vi skulle komma med i topp 20 av flera tusentals barn. Så häftigt!!

Nu när vi är med i topp 20 och semifinalen så vill vi såklart att ni röstar på lilla Alva så att hon kommer till finalen och har en chans att pryda omslaget av Vi föräldrar i sommar. Tipsa era vänner och bekanta och vill ni hjälpa oss genom att lägga upp länken och be folk rösta på Alva i er blogg så blir vi superglada! Tack på förhand!

Klicka på bilden för att rösta

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag har röstat och delat länken på Facebook :)

Inlägget kommenterat 2012-02-27 klockan 21:26:51
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer! )

Inlägget kommenterat 2012-02-28 klockan 12:00:47
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag har inte facebook :( Annars hade jag röstat på världens sötaste Alva, såklart!!

Inlägget kommenterat 2012-02-28 klockan 21:53:17
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: pia

Skulle vilja rösta på världens sötaste Alva. Men är ej med i fb. Ska skicka vidare till bekanta så de kan rösta på sötnosen. Kram till er

Inlägget kommenterat 2012-02-29 klockan 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0