Tisdagen den 14 februari

2012-02-14

Det pratas väldigt mycket om kärlek idag och folk skickar olika kärlekshälsningar till varandra via tv och radio och det får mig att sakna lite. Jag saknar min dotter som just nu ligger i sin säng och sover. Jag saknar just nu att säga till henne att jag älskar henne över allt annat och att ingenting annat betyder något. Jag säger det till henne varje dag och bara för att det i almanackan står att det är något som heter "Alla hjärtans dag" så betyder ju inte det att jag älskar henne mer idag, jag älskar henne mest alla dagar!

Hoppas att ni får en fin tisdag den 14 februari hur ni än spenderar den!



Kommentarer
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Håller med dig totalt, man får inte glömma bort dom andra 364 dagarna, älskar man inte varandra då?! ;-) Man ska älska varandra lika mycket varje dag <3

Inlägget kommenterat 2012-02-14 klockan 09:24:35
Postat av: Fia- mamma till Edison

Önskar dig detsamma Johanna! Kramar

Inlägget kommenterat 2012-02-14 klockan 09:26:44
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Glad alla hjärtans dag! ♥ ♥ ♥



Och visst, det är så kul! Jag började blogga innan jag blev gravid och har hela graviditeten sparad med magbilder och tankar och allt, så mys. Ska göra en bok av det sen och ge till Minna. Kanske är kul för henne att titta i, speciellt om/när hon själv är gravid en dag :)

Inlägget kommenterat 2012-02-14 klockan 15:46:51
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0