Nu får det vara nog

2012-02-02

Både jag och Alva är så uttråkade och min energi till att roa henne är snart slut och vi behöver båda lite omväxling. Jag har bestämt mig för att nu får det vara nog med snorigheter så nu tar vi oss utåt.

Jag har surfat runt på nätet och hittat kläder till mig som jag vill ha på Alvas namngivning och jag skulle bli så ledsen om dom var slut när jag väl kan åka. Så vi åker till Farsta idag. Det blir ingen lång shoppingtur utan jag ska köpa det jag vet att jag ska ha och sen ska jag hitta ett fint fotoalbum till Alva och så ska vi handla lite mat innan vi åker hem.

Imorgon blir det ytterligare en hemma dag för då får vi en leverans som vi har väntat på, Alva ska få en bokhylla och jag ett sängbord och ett badrumsskåp, som jag har beställt från Ikea. Så imorgon ser vi fram emot att vara hemma :)

Min lilla röjare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0