Det blir inte alltid som man tänkt sig

2012-02-03

Då var problemet tillbaka, det går inte att kommentera inlägg som är postade via iPhone appen. Var ju så tidigare också men sen fixade dom det och nu är det likadant igen. Tråkigt men men..

Nu sitter vi och väntar på vår leverans från Ikea och hoppas att den snart kommer så jag kan börja snickra ihop grejerna. Mormorn kommer strax hit för lunch och för att busa med Alva medan jag fixar möblerna. Världens bästa! ♥

Igår åkte ju jag och Alva till Farsta för att jag skulle köpa kläder till mig som jag sett på nätet tidigare. Det blev inte riktigt så. Kläderna var inte alls lika fina som på bilderna på nätet så det blev inget för mig. Däremot så köpte jag leksaker och några klädesplagg till Alva. Kläderna köpte jag på rean och efter draget presentkort betalade jag endast 28 kronor. Tyckte jag var helt ok! En utav leksakerna som Alva fick är en sån som man kan sätta fast på bordet med hjälp av en sugkopp och det visade sig vara en riktig hit. Den kan hon roa sig med medan jag lagar mat diskar eller donar med annat i köket, perfekt!




Kommentarer
Postat av: Kitty

Vilken toppen leksak! Vart hittade du den?

Inlägget kommenterat 2012-02-03 klockan 13:20:21
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Fia

Va söt hon är =)Riktigt smart leksak det dära.

Inlägget kommenterat 2012-02-03 klockan 14:38:37
URL: http://sofsan.se
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Men en sån måste man ha! :) Var har du köpt den?:) Kram

Inlägget kommenterat 2012-02-03 klockan 14:59:33
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Mormor till Alva

Gullunge!

Inlägget kommenterat 2012-02-03 klockan 21:24:18
Postat av: pia

Den var vissst kul, nu har sötnosen roligt. Kram Pia/Åke

Inlägget kommenterat 2012-02-07 klockan 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0