Den smarta leksaken

2012-02-03

Idag satt vi i väntans tider. Möbel leveransen skulle komma mellan 9-15 idag och vid 14 ringde dom och sa att dom skulle komma efter ungefär 20 minuter. Då har vi alltså suttit inne hela dagen för att dom ska komma en halvtimme innan avtalad tid gått ut.. 

Men det har faktiskt varit en väldigt bra dag ändå. Mormorn kom hit och jag gjorde lax- och broccolipaj som vi mumsade på och när Alva sov middag så satt mormorn här och kollade på tv medan jag gick till centrum och handlade. När jag kom hem så var Alva vaken men satt och mös i soffan med mormorn så jag satte igång och monterade ihop mitt sängbord. Innan jag var klar så gick mormorn hem och Alva fick sitta bredvid mig i sin stol med sin nya fina leksak som för övrigt är poppis både hos henne och mig. Hon satt där och lekte och jag busade och skruvade om vartannat så hon var riktigt nöjd.

Jag har fått frågor om vart jag köpt den smarta leksaken till Alva, både på bloggen och på facebook och då kan jag tala om att den är från BR och kostar endast 129:- ! Eftersom det är en sugkopp på så behöver man inte springa och plocka upp leksaker som tappas om man står och diskar eller liknande. Den spelar även musik och i en väldigt behaglig ljudnivå.  



Kommentarer
Postat av: Mormor till Alva

Tack för den jättegoda pajen! Och så är det alltid härligt att mysa och busa med Alva:)

Inlägget kommenterat 2012-02-03 klockan 21:27:19
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vilken rolig grej :)

Inlägget kommenterat 2012-02-03 klockan 21:54:12
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Den ser faktiskt hur kul ut som helst! :)

Inlägget kommenterat 2012-02-05 klockan 13:31:50
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0