Sol!

2012-04-03

Solen skiner utanför fönstret och min näsa rinner som aldrig förr. Jag längtar efter att få komma ut och röra på mig, att leka med Alva i parken och att bara få njuta av våren och solen. Alva sover middag nu och när hon vaknar blir det mellis och sen går vi ut en stund på gården och gungar lite iaf. Jag märker på Alva att hon blir uttråkad av att bara vara hemma och hon mår ju mycket bättre och det är huvudsaken för mig, jag klarar mig alltid.

Nu hör jag lite knorr på babymonitorn så nu är det dags att göra lite nytta då. En bild på en lite uttråkad tjej


Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är totalt värdelöst i dessa förkylningstider :-( man blir deprimerad av att snoret aldrig försvinner och man känner sig lite små sänkt :-( Hoppas du piggar på dig så ni får njuta av en frisk och härlig påsk. Massa kramar och kärlek ❤

Inlägget kommenterat 2012-04-03 klockan 14:29:13
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Här hemma är det heller inga glada miner om vi stannar inne en hel dag. Tur att man har hundpromenaderna i alla fall när vädret sviker för ut måste vi ju alltid :)



Hoppas att snuvan snart är över.

Kram!

Inlägget kommenterat 2012-04-03 klockan 21:12:16
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0