Ge mig tid

2012-04-19

Tiden räcker inte riktigt till här hemma just nu. Det har varit kalas, plugg och andra viktiga saker som tagit upp min tid och allt längre jag kommer med engelska pluggandet desto mer blir det. Alva kräver också mer tid av mig och den tiden hon behöver får hon och då är det andra saker som inte blir gjorda, som bloggandet tex. Det är jättetråkigt för det händer så himla mycket med Alva just nu och jag vill så gärna få allt nerskrivet så nu ska jag verkligen se till att försöka ta mig tid. Om det gick så skulle jag be om mer tid på dygnet så man hinner med allt man vill.

Idag var vi och firade fina Charlie som fyller 1 år idag och det här kortet hade vi med oss till finingen


Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Vilka fina kort du pysslar ihop!:)

Inlägget kommenterat 2012-04-20 klockan 09:51:00
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0