Fy fan för vissa människor!

2012-04-23

Jag sitter här och tårarna rinner ner för mina kinder. Det fanns en sak som betydde väldigt mycket för mig och tanken på att den är borta gör mig så ledsen och förbannad. Jag har inga fina bilder på mig när jag väntade Alva och dom jag har är i princip bara på magen, mitt ansikte syns inte. Det som fanns var en bild på mig när jag går utanför huset med värkar. Jag hade precis ringt till förlossningen som sa att jag skulle gå ut och promenera för att snabba på det hela, vilket jag gjorde. Jag var höggravid, lycklig och förväntansfull. Nu har jag precis fått veta att det som nu finns kvar av den stunden, det minnet, det är just minnet. M har raderat bilden.

Jag ville sätta in den i Alvas bok om just henne och jag vill visa henne och berätta för henne hur det var när hon föddes. Jag kan fortfarande berätta för henne men om jag inte finns där när hon väl förstår, när hon undrar hur det var, vem ska då berätta när minnet är borta? Det är som en del av oss, en del av min och Alvas historia är borta. Jag fattar inte hur man kan radera något sånt. Det är ju en del av ens liv, ja borde vara iaf...

Inte lika mycket känslor kring denna men iaf. Mamma och liten äter fruktsallad, enda fina bilden på mig där man ser lite utav magen


Kommentarer
Postat av: Emma Josefine

Näääääe ???? Fyy ! Vad skulle det vara bra för ? Var det endast för att jävlas eller kan man inte fråga innan man raderar något ? usch vad arg jag blir !



Inlägget kommenterat 2012-04-23 klockan 21:43:34
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Alvas mormor

Ja, hur svårt var det att ge dig bilden...

Inlägget kommenterat 2012-04-23 klockan 21:49:12
Postat av: Fia- mamma till Edison

Usch vad tråkigt :( Förstår att du blir såå besviken.

Inlägget kommenterat 2012-04-23 klockan 22:21:15
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Vad tråkigt!! Själv har jag ett par. Längtar till lördag, det ska bli jätteroligt! Kram

Inlägget kommenterat 2012-04-24 klockan 14:20:02
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0