En riktigt härlig vårdag

2012-04-30

Vilken underbar dag det har varit idag! Jag och Alva packade oss iväg vid 9 på morgonen och mötte upp mormorn utanför vårt hus och sen begav vi oss in mot stora staden. Vi små kollade lite affärer innan vi gick ner mot Kungsträdgården. Det är ju verkligen så fint med alla körsbärsblommor och det tyckte även Alva. Vid lunchtid bänkade vi oss på T.G.I. Friday's uteservering, mysigt. Efter lunchen somnade Alva gott i vagnen så mamman passade på att shoppa lite, blev en klocka och 3 par skor! När unnade jag mig nåt sist och även om jag gjort det så är jag snål när det gäller mig själv, men nu unnade jag mig "på riktigt".


Kommentarer
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Härligt att få uppleva den där körbärs blomningen i Kungsträdgården! Skulle velat åka dit med. Fint med nya skor inför våren och sommaren:). Själv shoppade jag lite sommarlinnen idag. Kram!

Inlägget kommenterat 2012-04-30 klockan 20:26:15
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0